Spoštovani

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, zbiranja statistik, deljenja vsebin na socialnih omrežjih in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate s piškotki.

Več o piškotkih

 
Naslovnica (izbor) arrow Posamezne pesmi arrow SMS poezija arrow Pošastna pošast

Pošastna pošast Natisni Priporoči prijatelju
Napisal/a Mrlič, v sobota, 19. jul. 08
Ocena urednika:   
Ocena uporabnikov:      (7 glasov)
 

Po svetu se prevažam z belim mercedezem, v katerem položim vse najstnice.
S svojim velikim kurcem pofukam karkoli še diha; včasih tudi kar ne diha več.
Dajem lizike otrokom in jim jemljem nedolžnost.

Masturbiram na slike raztelešencev in posilstev; kadar ne posiljujem.
Moja najljubša hrana so hamburgerji in mrtvi dojenčki; če je mogoče oboje hkrati.
Popijem galone alhohola, preden se spravim v avto; vedno preživim; sovozniki včasih ne, kakor tudi nasprotno vozeči.
Nikoli ne potegnem stranišča za sabo; drek brišem z roko; po potrebi nikoli ne umijem rok.
Prekljinjati znam v 5 jezikih; tekoče govorim le enega.
Sovražim črnuhe, žide, cigane, čefurje, intelektualce, azijce, američane, fanatične vernike; sovražim ljudi na sploh; včasih sovražim celo sebe.
Pobijanje šibkih je spremljivo; vojna je potrebna; mir je dolgočasen.
V prostem času sežigam mravljišča, streljam golobe, brcam pse in odiram mačke.
V nedeljo hodim k maši, da si operem umazano dušo in Bog mi odpusti.
Pošast v pošastnem svetu; peklu na Zemlji; edinemu peklu.
Kdaj bo že pekel zmrznil?


Samo registrirani uporabniki lahko pišejo komentarje.
Prosimo, prijavite se ali registrirajte.



 Komentarji uporabnikov (21) KOmentar RSS
Objavil/a Vilma, v 20-07-2008 09:58,
1. pošastna pošast
Po navadi povem, kar mislim: Ta pesem mi vzbuja srh, mislim, da je nabita z negativno energijo. Če bi bila jaz urednik, je ne bi objavila. Je kot klofuta.
 

Objavil/a Punčkica, v 20-07-2008 10:38,
2. Pošastna pošast
Vse si zajel, vse. Sem že skoraj pomislila, da ni ironija... 8)  
Pretresljivo, boleče, resnično. 
Kdo jih je ustvaril? 
Mi ubogi smrtniki...LP
 

Objavil/a duovox, v 20-07-2008 11:01,
3. Pošastna pošast...
Sam naslov pesmi pove vse..... 
Nimam kaj dodati, le obisk maše v nedeljo me močno moti.Bo že držalo, nekaterim lahko pomaga le Bog.
 

Objavil/a Tias, v 20-07-2008 13:19,
4. Laugh
Punčkica, tvoj comment se mi zelo zelo dopade isli da je pesem nabita z negativno energijo xD 
Ki jo btw ustvarja Mrlič, svet pa je v popolnem redu in vse je lepo, ptički pojejo, čebele letajo, medvedki seksajo.
 

Objavil/a Providence, v 20-07-2008 14:40,
5. PP
V splošnem imam rada ironijo, tudi zmerna doza cinizma me lahko spravi v dobro voljo. To, kar je zapisal Mrlič, je ena izmed plati našega sveta, popolnoma resnična plat z vso svojo pošastnostjo in "kupovanjem odpustkov", takih in drugačnih, vred. Srečni s(m)o ljudje, v katere ta stran življenja nikoli ne trči. Žal pa je vse prisotnejša povsod.  
No, pa da ne bom odkrivala tople vode, saj je to na nek način naredil že avtor sam. Mrlič, vse je res, življenje je strahoten (in občasno komičen) paradoks, ampak kot pesem me ne prepriča. Pa ne zato, ker vsebina ni "ocvetličena" - neposrednost je zame kvaliteta. Tudi ne zato, ker bi manjkal ritem ali, bog varuj! rima. Zdi se mi preveč vsakdanje povedano, trivialno. Čeprav lahko utemeljuje(š), da je "osrednji lik" pesmi tudi tak. Zveni mi kot mimobežni utrinek uživalca življenj. Precej klišejsko. 
P.
 

Objavil/a duovox, v 20-07-2008 17:23,
6. Pošastna pošast
Pošastna pošast. 
Če je tu kaj skupnega z uživalcem življenj, potem tega nisem doumel.Doumel pa sem provociranje, prostaški, žaljiv odnos do vsega in vseh, tudi do napisanega, nekaj čemur nekdo morda poreče celo demokracija...pisanja, pa to ni...v nasprotno saj mene ne bo o tem prepričal nihče !
 

Objavil/a Adejno, v 20-07-2008 20:45,
7. :D zabava
Pesem je odlična in že kar meji na neko izpovedno besedilo 
 
Jaz sem se zraven smejal in še bolj potem, ko sem videl čistunske komentarje kako to ni prav, ker je vaš ljubezenski svet tako jebeno lep :D 
 
LP
 

Objavil/a Providence, v 20-07-2008 22:27,
8. jebeno "lep" ljubezenski svet
Melanholik, "čistunska komentarja" sta pod to pesmijo kvečjemu dva. O "jebeno lepem ljubezenskem svetu" ne vem kaj dosti, tudi na tem portalu o tem ne najdem kaj dosti povedanega (razen par izjem) - večina ljubezenske poezije tu ne govori o lepoti, pač pa o trpljenju. Jebeno trpek je ta svet ;). Tako kot tudi realnost.  
Duovox: žal mi je, da ne razumeš besedne zveze "uživalec življenj", ko pa je glede na samo pesem povsem jasno, da je s tem mišljen nekdo, ki (po)uživa življenja drugih (da bo povsem jasno: jih ubija, uničuje, maliči). S tem se seveda obračam na "junaka" pesmi, nikakor pa ne na avtorja. ;) Jaz pravim, da malo provokacije nikoli ne škodi, da razburka gladino in prevetri zatohlost. Kot že rečeno, pa je to zame prej pamflet kot poezija. Sicer mi je pa všeč, da se mnenja krešejo. 8) Gotovo pa bo na koncu še Mrlič pristavil svoj (jedki) lonček. ;) 
Lep pozdrav vsem!  
P.
 

Objavil/a Mrlič, v 22-07-2008 03:40,
9. monstrum
@Vilma: pa nisi urednik (hvala falusu). uživaj v rdeči sledi na obrazu (in veseli me, da vidiš v tej pesmi grozljivko po resničnosti). 
@Punčkica: danke (in ne kot da so jih je ustvarile danke ali Danke, temveč kot hvala). Kdo jih je ustvaril je pa vprašanje tvojega prepričanja. Pri kristjanih jih je naredil vsemogočni dobri Bog (Bog naj bi bil stvaritelj vsega, right?), sicer pa so jih ustvarili mamice in očki in izoblikovalo okolje in pa njihove (naše?)'zdrave' misli. 
@duovox: nekateri se preveč zanašajo na vsemogočnost tega Boga. Poznam vse preveč ljudi, ki upajo, da jim bo ta namišljena entiteta izbrisala/prikrila grehe. Samo so sami v tem dreku in jim ne more nihče odpustiti zato (kaznovani bodo pa tako kot mi, tako da lahko pride do dileme, čemu živeti pošteno in dobro in dobimo ta paradoks. Tako to gre.) 
@Tias: Nekateri morajo živeti v pravljici, da so srečni. Ne morem jih ravno obsojati. 
@Providence: Da, trivialno napisano, ker je trivialno do lika/ov in vedno bolj do sveta (kot si napisala), nekaj pa v bistvu pomeni le še medijem, ki kaj takega tako pompozno napišejo, ker s tem služijo kruh (prijazen svet = svet brez novinarjev, samo to že vsi vemo). Morda je pesem klišejevska, vendar ali niso klišejevske pesmi o ljubezni, pa najsigabodi da govorijo kako je lepa ali pa kako furajo safr zaradi nje (ali manjka nje). Vse izvirne pesmi so več ali manj že napisane, jaz se ne grem izumitelja. In da, po klasičnih merilih tega ne bi mogel ravno smatrati kot pesem, samo meni se za to kratkomalo jebe (vulgarno povedano - duvoxa pobere od žaljivega odnosa od vsega, celo te pesmi. Hvala kurcu da nimam cenzurja (Take that, Prešeren!)).
 

Objavil/a duovox, v 22-07-2008 09:24,
10. pošastna pošast
Po skoraj vseh mnenjih, ki se vežejo na ta monstrum, lahko sklepam le, da postajamo družba, ki sprejema vse, dela vse kar se ji zazdi, da več ne obstaja nekaj, kar bi dobro ločilo od zla.Medtem ko ene moti rima, jih ne moti početje v napisanem.Drugi slepo potrjujejo neko izpoved, celo ji dajo krila, nikogar pa ne moti jedro napisanega, jih ne moti kam vodi takšno razmišljanje. S tem bi iz moje strani zaključil.Moje mnenje je moje, čaprav je nesprejemljivo za Laugh, punčkico,PP,D zabavo,itd.Toleriranje tovrstnih izpadov, pisarij, je le razmišljanje, čas pa bo pokazal kam nas vodi !
 

Objavil/a Neva, v 22-07-2008 10:52,
11. Hm,
nekakšna antipesem, kot kak kritičen manifest proti "zaslugam" svetohlinskega krščanstva.
 

Objavil/a isoncek, v 22-07-2008 12:15,
12. pošast (želim si biti nekdo, samo, da me
Odkrito? 
Pesem je grda, pa saj to je bil tvoj cilj. 
Saj vemo, da svet ni lep. Ti pa hočeš s šokiranjem izpostaviti svoje pesništvo, no, saj tudi to je en način. Nič kaj pronicljiv. 
Ja, recimo temu pesem.  
Ampak slaba. Drugače se da, veš. Ampak si pač mrlič, ki bi bil rad živ. A ti ratuje? 
Glede na odziv že, a ne. You do it your way. Glavno, da udari,, da se opazi! 
 
Ko boš (če boš sploh) kdaj imel svoje otroke, boš razumel. Do takrat lahko o smislu vsega samo ugibaš( čeprav si kljub mladosti 100% sure da ti je vse jasn') Taktrat tudi tebi ne bo več do pisanja vrstic o fukanju otrok, itd. Boš videl. Just wait and see! 
 
Kočijaž 
 
PS: Še eden na Azmodanovi poti. 
Škoda. 
 
Kočijaž :grin :cry
 

Objavil/a klas, v 22-07-2008 12:29,
13. Napačna dojemanja
Isonček, tukajle mislim, da sta z Vilmo malo zgrešili - vsaj jaz razumem pesem kot ironijo, ki je naperjena proti opisanemu početju (in s tem tudi proti Azmodanovim pisarijam). Podobno tematiko je pred časom obdelal Ali-en v komadu Stremezky 
 
Ocena 3 pa, ker pesem ni ravno prepričljivo napisana.
 

Objavil/a ajda, v 22-07-2008 13:11,
14. Pošastna pošast
ne glede na to, na koga, za koga, v koga je pesem uperjena, naperjena, namerjena, ni ravno okusna. Je pa seveda dobro ne zatiskati si oči pred stvarmi, ki se dogajajo in katere je Mrlič skuhal, prekuhal, začinil in ponudil v odpustke za tiste, ki to počnejo. Seveda pa počnejo, še kako počnejo in lahko samo malo pokukamo čez prag in se že dogaja, zelo pogosto, žal. In ironija je ravno v tem, da to počnejo tudi tisti, ki v lepi, tagmašni obleki sedijo v cerkvi in se zgražajo nad , kaj vse počnejo nekateri, groza, pri nas pa ne gledamo TV itd. itd... ja, dvojna morala in še bi lahko naštevala kaj vse se porodi ob taki pesmi, ki bi ji mirne duše rekla dnevna, morda tedenska kronika, pa ne le pri sosedih, tudi v naši prelepi očiščeni Sloveniji. In kot tako jo je treba sprejeti, čeprav ne bom ravno rekla, da sem pristaš tovrstnega zlitja, je pa in vsak ima svoj način in k sreči se nekako "zgliha" na tehtnici, romantika, realnost, krutost, okrutnost.
 

Objavil/a isoncek, v 22-07-2008 14:43,
15. ni napačno dojemanje!
ah, klas, nisem zgrešila. Berem, kot pač berem. Vsak po svoje. Se da brati na različne načine, veš, zato je pesem provokacija in prosi za take, razne komentarje. Različne. No, upam, da imaš prav glede Azmodana ... Mrlič, poznaš Azmodanovo "najslavnejšo" pesnitev? 
 
K
 

Objavil/a Mrlič, v 22-07-2008 16:47,
16. Pošast
Z Azmodanovim pisanjem predhodno nisem bil seznanjen, vendar sem na vašo pobudo našel to pesem (in se nasmejal ob komentarjih nanjo in obtoževanjem avtorja kot pedofila in podobno). Sam jo vidim kot kritiko do mehanskega fuka, pedofilije in tudi klišejskim romancam (če jo pa vzameš kot le eno pesem lahko nastane tudi poskus vživetja v razmišljanje pedofila in ženskarja). Kakor je tudi ta pesem kritika do vseh pošasti ki počnejo omenjeno v pesmi in kaj drugega (upam da je dovolj nazorno nakazano, če pa ni, me pa lahko kličete kot pošast, Mrliču je vseeno). In pač se v pisanju ne omejujem z mejami in normami občutljive množice z rožnatimi očali. Isonček, sožalje, če so te kdaj zlorabili ali zlorabili tvoje otroke. In kot povedano, ne posiljujem otrok in sem proti temu, le skozi pesem opozarjam na družbeno sporne tematike, o katerih se ne govori, se ne sme govorit, če pa se, je pa treba pljuvat čez tistega, ki govori o tem (razen če o tem govorijo mediji, takrat je pa treba o tem na veliko razpravljati in si s tem pritrjevati, da smo še kar ljudje in ne stroji, ker smo proti Fritzem in bi jih obesili za jajca in podobno). Drug point moj je pa, da je v vsakem izmed nas takšna ali drugačna pošast. Naj brezmadežni svetnik prvi vrže kamen.
 

Objavil/a isoncek, v 22-07-2008 17:22,
17. Pošastice in mrtvi melanholični azmodani
Hmmm, ja, Mrlič, svetniki pa nismo. V tem se pa zelo strinjam s tabo. In zato ne mečem kamenja. Mi pa ne sede zdaj to, da si se postavil na Azmodanovo stran. On je, kot ti brcnil v prazno, s tem, da je tvoje pisanje vseeno znosnejše. Če naj tvoje izražanje vzamem kot kritiko dejanj vseh pošasti (no, OK :roll ), potem se njegovoega izvajanja vsekakor ne da tako razumeti. In če so te zabavali komentarji na njegov veleumski podvig, potem veš, o čem govorim. Mene in mojih otrok na srečo niso zlorabljali, sem pa blizu tistim, ki so jih. In ni lepo. Verjemi. Sploh pa, če si hotel to spisati kot kritiko, bi se lahko bolj potrudil. In predvsem, z zagovarjanjem Azmodana, ki se je medtem skinil s portala ( ne vem, morda so ga pof***** sloni, ker jim je bil tako lep, tega pa po moje nihče ne preživi ...)) me ne boš prepričal. Jebeš tako pesniško "svobodo".  
Amen. 
Jaz ne hodim v cerkev po odpustke, zame je tam pač leglo takih, podobnih prikritežev (preko sil narave se ne da....). In kamne lahko vržem samo na svojo bedo. O drugih pa pač povem, kar mislim. Tudi to je svoboda, 
Živi, Mrlič! 
LP, KOčijaž 8) 
 
PS: Se opravičujem vsem, ki me imate že zadosti, ker stalno vlečem Azmodana na plan. Ne morem si pomagat. Malo sem tudi trmasta. Ni ga boga, ki bi me lahko prepričal ... no dost zdej!
 

Objavil/a Adejno, v 22-07-2008 21:20,
18. Pozabil sem dodati oceno
OOO0O 
OOOO0O 
OOOOO0 
OOOO0 
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO  
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO O PENIS 
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO  
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 
OOO0O 
OOOO0O 
OOOOO0 
OOOO0
 

Objavil/a isoncek, v 23-07-2008 08:14,
19. melanholični lulček
Uh, Melanholik, si umetnik. Originalec. Dokler ga samo rišeš ... 
Ne kaži ga majhnim fantkom in punčkam izza grmovja. To je kaznivo. Najdi si BABO 
 
Če rečeš, hvala za nasvet Kočijažu : NI ZA KAJ! 
YOU'RE WELLCOME: 
 
I.
 

Objavil/a Yggradsil, v 23-07-2008 13:20,
20. pošast
Sporočilo zadene na mestu, izvedba pesmi pa se mi zdi klišejska. Dam ji 3,5 zaokroženo navzdol.
 

Objavil/a emily, v 23-07-2008 14:37,
21. pošast
sem razmišljaja, da bi dala višjo oceno samo meni ta pesem ni nič kaj boljša od takih tipičnih (slabih) ljubeznskih pesmi zaljubljenih 14- letnic v smislu "bodi nocoj z menoj hočem bit le s teboj". samo da je pač njeno komplementarno nasprotje. uporabljena tipična "pesniška sredstva" kot je stopnjevanje, pa še to ful slabo(čisto vsak verz je preveč predvidljiv in čisto vsak me je še bolj razočaral), vsak verz je klišejski in takorekoč že slišan, itd. pač, boljše znaš pisat. če bi pa rad samo šokiral, so pa take stvari verjetno več kot dovolj, ker ti je uspelo. (mene ne s staliča teme, ampak nekvalitete)
 





Digg!Reddit!Del.icio.us!Technorati!
 
< Prejšnja   Naslednja >




Wanna know something Joomla?
Hit the Joogpot! http://joogpot.eu

The LanternFish, alternative JoomFish support and bugfixed distribution
http://joogpot.eu/lanternfish


Zadnji komentarji

Uporabniški menu





Pozabljeno geslo

Podobne pesmi

Naključne poezije

Vse pesmi trenutnega avtorja

O portalu >> Oglaševanje >> Povezave >> Pišite nam >> Kazalo