Spoštovani

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, zbiranja statistik, deljenja vsebin na socialnih omrežjih in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate s piškotki.

Več o piškotkih

 
Naslovnica (izbor) arrow Posamezne pesmi arrow SMS poezija arrow Sonet dubleta

Sonet dubleta Natisni Priporoči prijatelju
Napisal/a Klavdija KIA Zbičajnik, v nedelja, 02. mar. 08
Ocena urednika:   
Ocena uporabnikov:      (5 glasov)
 

Med te pregrete rjuhe lovim
prve sončne žarke. Oko, letim
na podobi tvojega izraza,
ki zadovoljno dahne naj žmerim.
*
Spet temi dovolim spoj obraza,
da konice blazinic od mraza

ne bodo samoti hušknile lok,
saj me vzameš zase brez poraza.
*
Rišeš mi srca na razgaljen bok,
vtiraš lavo lačno, neumorno
in sladka sva presta sklenjenih rok.
*
Obrisi jeguljijo marmorno
dušo, da iztisne poslednji sok.
Naličje ti orno, nepokorno!  


Samo registrirani uporabniki lahko pišejo komentarje.
Prosimo, prijavite se ali registrirajte.



 Komentarji uporabnikov (26) KOmentar RSS
Objavil/a isoncek, v 07-03-2008 14:43,
1. sonet2ble...?
Žmerim? 
orno? 
 
pesniška svoboda? 
KRNEKI? 
ali pa smo, tisti "navadni" nedorasli? 
LP Kočijaž :?
 

Objavil/a Klavdija KIA Zbičajnik, v 13-03-2008 01:01,
2. Sonet dubleta
Šele sedaj sem opazila, bo že tako, da kar odide v pesem, me ne zanima več, ustvarja se nova... :grin  
 
Sonet govori o dveh metuljih, ki se po otroško rečeno strastno ljubita, jeguljita, vohata, pijeta in ne boš verjela ... to pripelje od predigre ... do kako se že reče po slovensko? Ja, saj res... spolno občevanje. Druga beseda mi je dosti bližje. 8) Na koncu jima pride (kako sta lepa, ko jima pride). Iztisnil se je sok, nista bila vzdržna, ti packa ti ... hehe...  
 
* Razlaga besed ... (če se še komu ne da iskati, za vsak primer in ima uporabo besed omejeno na nujo): 
 

ôren ôrna -o in óren órna -o prid. nanašajoč se na oranje: orna površina / orna živina / ima pet hektarov orne zemlje; agr. orna plast plast zemlje, ki se pri oranju obrača; ornica; zgod. orno poljedelstvo poljedelstvo, za katero je značilno obdelovanje zemlje s plugom. 

žmériti -im nedov. knjiž. 1. gledati z napol zaprtimi očmi: žmeriti skozi trepalnice / žmeriti na koga, v koga; žmeriti po sosedu 2. mežikati: žmeriti zaradi močne svetlobe / žmeriti z očmi / ekspr. luči žmerijo v temo / ekspr. sonce žmeri skozi mrežaste oblake. 

 
Drugače pa mislim, da tudi nedorasli in navadni "fukate"? Ali pač ne?  
 
:grin
 

Objavil/a Klavdija KIA Zbičajnik, v 13-03-2008 01:19,
3. Sonet dubleta
Še to moram povedati... 
 
Te ocene si nekam v rit vtaknite.  
 
Kako lahko nekaj ocenjuješ, če osnovnih besed, ki sestavljajo sonet ne razumeš? 
 
Bo že tako, da če ocenjuješ po vesti, najprej vest sploh moraš imeti.  
 
Ali gre tako na otip, prosto po sorodnih jedikovanjih, prosto po "gliha skup štriha" ali odvisno od tega, če ti tisti dan pride?  
 
Mislim "folk" ... malo bolj delajte na sebi in manj na drugih, pa boste srečni že od tega, da sploh imate možnost živeti. Razumeti je že naslednji dar ... še prej je treba znati pisati in brati.  
 
 
:x
 

Objavil/a Leo Modrin, v 13-03-2008 14:16,
4. Kuštravka, Kuštravka
Kuštravka, Kuštravka :sigh :sigh  
... a ti nism' napisu', da boli, če nas voziš po kamnih in vejicah (s tem sem mislil na dlakocepsko iskanje slovničnih napak v pesmih); in da se zaletavaš, prenagljeno reagiraš.  
Moram reči, da tudi jaz nisem pomislil na metulje, ko sem bral to lepo pesem. ampak kaj potem , če jo takoj ne razumem, pol pa vprašam, A ne?! Sonček sije in ti si skuštrana, ampak men' vseen' ni fajn, ko čutim, da se ti dobr' ne počutiš in se Klavdija dobr' ne počuti; sploh pa mi ni vseno za metulje. Ko se jaz zezam na portalu je to otroško, morda včasih otročje, vendar se poskušam truditi, da ne bi škodil, zadajal rane v srce drugih, ki jih imam rad, sploh pa tukaj , ki so PESNIŠKA NEBESA - kar ne pomeni , da ne smemo zakleti, ker to niso krščanska nebesa; lahko se kritiziramo in prava kritika mi da mislit, sprejmem realiteto in potem mi da zaleta za naprej, ker čutim da me kritik podpira in si želi mojega napredka. 
Vsi rastemo, Kuštravka, in nismo popolni, 
tvoj prijatelj, Leo Modrin :)
 

Objavil/a isoncek, v 13-03-2008 17:19,
5. sonet, tisti pač
Ja, OK 
tudi mi, navadni razumemo. 
Bolj Modrina, manj Kio, ampak, dajmo nehat. Smo vse povedali. Saj bi še, pa ni vredno.  
A se gremo šport? 
1:0 za 
koga ? Modrina 
 
Kia izgublja zaradi užaljenosti, nesamokritičnosti 
Kočijaž zaradi zaletavosti, lenobne neizobraženost. 
 
 
pravi Kočijaž. 
Pozdravček obema. :)
 

Objavil/a shu, v 13-03-2008 17:22,
6. KIA_zate
Saj ne vem ali se naj smejim_jočem? Saj ti sploh ne govoriš tako_KIA?  
Poznam te od malih nog_naj povem_da tvoja iskrenost_direktnost_ni kvaliteta med neznanimi ljudmi_sploh pa_zakaj sploh odgovarjaš_če ti ni?_sem se že bala_da ji boš še kaj hujšega napisala. ;)  
Jaz sem se tudi komaj zadrževala_ko sem videla_da je na dveh mestih napisala enako_a to je njen problem_ne tvoj. 
Sonet? 
Težko razumljiv_zato te naj ne čuti_če ženskam_ki tako poudarjajo_koliko so ŽE stare naraste utrip_še sreča_da jo ni infarkt ob odgovoru. 
Piši raje poezijo_tam je vse zavito_v prozi si strup_brez dlake.  
Auč. 
Naličje ti orno, nepokorno! 
KIA_vsi ljudje nimajo tvoje moči_volje_zagona_malo upoštevaj to. 
Ocenila bom_zanalašč. :p  
Sedaj pa žmerim_ho_ho_ho. 
Največja faca_kar jih poznam je rekla_ fuk! :p :grin :grin
 

Objavil/a Yggradsil, v 13-03-2008 17:41,
7. sonet dubleta
Arhaično oblikovno, že videno vsebinsko, pa vendar... Flawless.
 

Objavil/a okto, v 13-03-2008 20:36,
8. Sonet dubleta
Hehe..., Shu, kapo dol ob tvojem komentarju!!! Ona uživa, ko piše pesmi in to dela odlično in zato tudi pokaže zobe, če nekdo brez osnove trga pajčevino, ki jo je skrbno spletla.
 

Objavil/a isoncek, v 13-03-2008 20:50,
9. kiasonet
bravo vsi! 
Kia zadovoljna? 
 
ti privoščim. Sem si že morala zaslužit! 
Uh, dobro ste me zajahali. 
ampak se še smejem :grin  
 
PS:ja, seveda Kia, tudi "nedorasli" in "navadni"...DELAMO TISTO, še takrat nas ne kap, kaj šele ob enem navadnem odgovoru ene navadne (se opravičujem, če se motim) KIE. 
"fukamo" iz potrebe, ljubezni, dolžnosti, navade, zaradi trme, iz dolgočasja,pač tudi zaradi priložnosti, pa tudi kar tako. Ja ali pa ne. kakor nam paše. Saj boš razumela KIA, pa Shu, saj statudi navadni - ženski. Metuljčka. 
Kot vse. 
 
Kočijaž 
 
PS.  
 
S tem bi pa jaz zakjučila. Zdaj pa vas bi vzela dol iz sedla, z dovoljenjem.... hvala. 
:roll
 

Objavil/a isoncek, v 13-03-2008 22:24,
10. ps: Modrin
Modrin, šele, ko sem prebrala tvoje gledanje, sem, Kuštravka 8kako si vedel???)!, sem dojela... 
in nehala 
v imenu miru pesniških nebes, ko ti praviš. 
Hvala. 
Kočijaž 8)
 

Objavil/a Providence, v 13-03-2008 23:30,
11. sonet dubleta
Ena zvezdica manj boli v zadnji plati kot pet, nobena pa sploh ne, zato se ocene vzdržim.  
Všeč mi je pa ta sprehod po meji med odkritim in prikritim in ta zanimiv, zame vsekakor originalen opis erotike. Sladka sva presta sklenjenih rok. Ta del berem kot vrh pesmi. 
P.s. Veseli me, da smo dobili še nekaj novih komentatorjev, ker žal veliko pesmi še vedno ostaja nekomentiranih. Upam tudi, da nam bosta Okto in shu dala prebrati kaj svojega. Uigranega, kot je njun komentar. 
P.
 

Objavil/a Klavdija KIA Zbičajnik, v 14-03-2008 00:00,
12. Sonet dubleta
Dragi moji! 
KIA je končno doma. Dolg dan je bil danes, začel se je že zgodaj zjutraj, malo čez šesto in preko dela, preko prijetnega kosila s palčkami, se je nadaljeval v ne preveč dobro gledališko predstavo in zelo lep pogovor. Če bi bilo tako, kot je običajno, bi sedaj morda napisala kakšen haiku ali pa nekaj za dušo in bi bil dan izpolnjen. Tako pa berem vaše komentarje in ne vem, kako naj začnem z razlago, da bom povedala vse, kar mi roji po glavi. Vedno mi nekaj roji, misli preskakujejo, šele v pesmi jih umirim, drugače imam raje pogovore na štiri oči, tam se mi ne more zgoditi, da bi bila napačno razumljena ali pač, da nekaj manjka, tudi ko povem, kar mislim. 
Hja, smo vendarle v virtuali, kajneda?  
Torej gledam, kaj je pod tem sonetom nastalo in ima zelo malo veze z njim, se mi zdi. Ljudje smo si zelo različni in imamo različne potrebe. A vendarle smo tukaj pod eno streho in je potrebno vzpostaviti neko razmerje, kjer imamo vsi enake možnosti in priložnosti. Še vedno mislim, da komentarji kvarijo pesem, ker zelo malokrat zajamejo bistvo napisanega... dopuščam pa, da nekomu paše, da se pod pesmijo razvije klepet, ki mu nekako da vedeti, kdo ga bere in zakaj ga bere. Dober komentar je nepristranski komentar.  
Naprej... ni res da nikogar ne berem, je pa res, da ne berem po neki šabloni, torej mi je vseeno, kdo je kaj napisal, če je meni všeč, mi avtor ne spremeni negativnega ali pa pozitivnega mišljenja.  
Sama sem napisala več tisoč pesmi. Pesmi, ki lahko le meni nekaj pomenijo (saj gre za neke vrste dnevnik), drugim le toliko, kolikor so se v njih našli. Hočem nekaj drugega povedati, če mi nekaj ni všeč ali pa ne dojamem poante, preskočim. Nikakor ne gre potem avtorja z žaljivim tonom ali pa s posmehljivim prisiliti, da ti razlaga, kaj je mislil in zakaj ni, tako kot bi si želel ti razmišljati. In da zadovoljiš kriterijem nekaterih, se je potrebno dobesedno spustiti na nivo vulgarizmov in drugih izmov, da te razumejo, ne glede na to, da so ti vprašanje nastavili tako, da se niti ne zavedajo, da takšen odgovor želijo. Še nikdar nisem odklonila odgovor na normalno zastavljeno vprašanje, saj vendarle tudi sama vprašam, če kaj ne razumem in me to tišči (tukaj pa ni šlo za tiščanje, ampak odkrito posmehovanje). Potem pa človeku poveš, kaj mu gre in je užaljen. Užaljenost pa pripiše tebi, lepa reč. Če si podrobno preberem vse komentarje i-sončka, nimam o njej nobenega mnenja, ker je ne poznam... torej ne morem biti užaljena, (ugotavljam pa, da gre za zelo nizko samopodobo, če uporablja stavke, kot so... "mi navadni, nedorasli..., užaljena, nesamokritična...") In tudi sicer nisem, če pa ne pozabljam, je pa to druga vrsta spomina, hmmm...  
Če nekdo objavlja z imenom in priimkom je že po sami naravi bolj izpostavljen. In tisti, ki je xy se lahko izživlja na tisoč in en način. Pojma nimam, kdo si Shu in me tudi ne zanima (boš že povedala, če boš želela, če ne, meni je tudi prav).  
Se mi je ravno lani marca zgodilo, da me je nekdo tukaj povabil na predstavitev pesniške zbirke. Bila sem presenečena, zelo. Brala sem ga že dolgo, a niti slučajno nisem pomislila, da gre za mojega sošolca s faksa, zanimiva izkušnja. Presenetil me je, ker sem ga videla s popolnoma drugačnimi očmi, pozitivno.  
Par let nazaj sem brala dela nekoga, ki je bil v mojih očeh vsaj pol starejši od dejanske starosti, sedaj je fant moje sestre, oba sva bila presenečena, od kod se poznava, jaz verjetno bolj, kajti v resnici sploh ni takšen, kot so njegove pesmi ali pa je, kadar je sam. Ne vem... rada ga imam in vesela sem, ker je postal del naše družine.  
In recimo Matjaž (pod drugimi nicki mi ni tako blizu), oktobra je imel predstavitev svoje knjige. Ni mi bilo težko voziti dve uri po službi tja, ker sem se s svojo prisotnostjo želela zgolj zahvaliti, ker si je vzel čas za moje sonete. Še zdaleč me pa ne zanima njegova družba ali pa ljudje, ki ga obkrožajo, ne sodim mednje.  
In navsezadnje, tukaj je tudi moja sestra, spoštujem jo, ker se nikdar ne vtika vame, a vendar vem, da vse prebere, kot jaz preberem njene lepe pesmi, čeprav pogosto popolnoma drugače razmišljam... poskušam slediti toku, brez besed, če pa kaj rečem, ima to vzrok.  
Kot sem že rekla, nekateri nismo tukaj zaradi družbe, niti nismo zato tukaj, da bi druge sodili. Če smo pošteni je za vsakogar nekaj in za vsakogar prostor. Pesmi so moj prosti čas, pridem in grem. Od tega ni odvisen moj položaj in moja prihodnost. Sproščanje so, zbiranje nekih misli, ki jih ne želim pozabiti. Res je, mirno bi lahko pisala v zvezek, kot sem nekoč. Z njimi nimam nikakršnih načrtov. Ne želim ugajati, a tudi ne želim, da me nekdo brez tehtnega argumenta napada, ker pišem tako, kot čutim. To ne pomeni, da nisem samokritična, pomeni le, da ne morem pisati drugače, kot tudi drugi ne morete pisati drugače, ker ste, smo... kakršni smo. Kaj bi nastalo, če bi recimo jaz želela pisati, kot piše nekdo drug? Saj to ne gre! Človek ne more pesmi iztiskati iz sebe, kot da bi v krču rojeval. Prav tako ne more pisati tako, kot bi si drugi želeli. Včasih slišim... "Klavdija, slišim da pišeš, a bi napisala pesem naši stari mami, ki bo imela okroglih sedemdeset let." Hallo??? Saj ne pišem po naročilo, bemo solato. Samo nekoč sem napisala eno kitico prijatelju, ki je potreboval pesem za en festival, potila sem se zraven, kot da bi napisala tisoč pesmi... nikdar več.  
Še enkrat ponavljam... pri pesmih izhajam izključno iz sebe, gre za moje poglede, moje trenutke, moje misli, vse je moje... in nikdar si nisem domišljala, da bi moja obleka komu ustrezala. Ne more mu, vsak si obleče svojo obleko. Vsak se igra s svojimi črkami in vsak meša svoje stavke. Še nobene pesmi nisem šla popravljati, razen če sem opazila, da sem se slovnično zmotila, vsebinsko se ne moreš zmotiti, lahko pišeš zgolj novo pesem, kjer poveš drugače.  
Naj končam... če koga kdaj zanima, zakaj sem kaj napisala, lahko mirno vpraša, bo dobil miren odgovor. Če pa kdo želi vojno, jo bo dobil, ker mir si vedno izbojujem, ne glede na to, da ne izpade diplomatsko in da potem poslušam od ljudi, ki me poznajo, da se obnašam "kontra" sebi. Agresija rodi agresijo, a nekateri resnično izzivajo koprive, kot del samoterapije. Potem pa za hrbtom mijavkajoče stokajo, kakšna sem. Ne, nisem... ampak, če me želite videti takšno, me boste videli. Ker kar obljubim, izpolnim. In ko mi kdo preseda, mu to mirno povem. In še vedno mirno spim. In dokler je temu tako, me nihče ne prepriča, da moja pot ni prava... z vami ali pa brez vas.  
:zzz  
Lepe sanje, 
KIA
 

Objavil/a isoncek, v 14-03-2008 05:57,
13. sonet...
 

Objavil/a isoncek, v 14-03-2008 05:58,
14. soneti...
:)  
pošteno. 
 
Kočijaž
 

Objavil/a Leo Modrin, v 14-03-2008 07:38,
15. Sonček kuštra lase
Vedel kaj? A mogoče to, da rada pustiš Sončku, da ti kuštra lase? Ja, vsi mislimo, da je veter kriv, ko nas prepiha, nas zebe in nas mogoče že prsti bolijo od mraza; pa je v končni fazi vse zaradi Sončka, ki je tako daleč in sebe krivim, da je tako oddaljen. V bistvu pa je njegova ljubezen (toplota) vedno tukaj in me greje, čeprav dostikrat ne čutim tega. Potem še sam maham okoli sebe, da bi se ogrel in povzročam še dodatni veter, ki zaboli drugega in mi vrne milo za drago. Obe sta mahali okoli sebe in delali veter, saj ni važno kdo je začel.  
 
Hvala Kuštravka za pohvalo, se učim, da moja modra krila, ko letim čez ta portal, ne ustvarjajo dražečega vetra, temveč prijetno poletno sapico – ta včasih malo zbudi zaspankota/zaspančico, drugič pa nežno pomirja. Čudovito je, da se lahko učim tega na tem portalu, v teh Pesniških nebesih, kjer nisem prisiljen takoj odreagirati; lahko premislim, se potrudim začutiti toploto Sončka in potem odgovorim.  
Lepo pozdravljam obe in vse, ki sedaj berete to, Leo Modrin :)
 

Objavil/a ajda, v 14-03-2008 07:58,
16. sonet ...
Kia: 
Se mi je ravno lani marca zgodilo, da me je nekdo tukaj povabil na predstavitev pesniške zbirke. Bila sem presenečena, zelo. Brala sem ga že dolgo, a niti slučajno nisem pomislila, da gre za mojega sošolca s faksa, zanimiva izkušnja. Presenetil me je, ker sem ga videla s popolnoma drugačnimi očmi, pozitivno.  
 
Se oproščcam, ker ta komentar se ne nanaša na pesem, a vendar, spomnila si me te predstavitev, ki še vedno ropota v mojih mislih in se z občudovanjem spomnim na ta veliki dogodek. In očitno pesnik odšel na dolgo zimsko spanje in nas morda preseneti s kakim "velikim boom";). Pobockaj ga, če ga kje zaznaš, Kia:) 
 
lp, ajda
 

Objavil/a Klavdija KIA Zbičajnik, v 14-03-2008 23:42,
17. Sonet dubleta
Sem se pozabila zahvaliti za vaše misli namenjene sonetu. :)  
 
* Ajda ... kdor zna, ta zna. Galerija je bila polna, trenutek pa večno vtisnjen v spomin. Čisto nič mi ne bo težko tega konkretnega dedca suniti v ramo in ga pozdraviti od tebe. :grin  
Še raje bi pa videla, da bi kaj novega napisal.  
Še vedno me zabava komentar svetovnega morjeplovca, ki se mi je potožil, da še na njegovi predstavitvi knjige ni bilo toliko ljudi, kot na tej "neki poeziji"... :p
 

Objavil/a dark, v 28-03-2008 20:53,
18. Pacient
Še naprej ti želim veliko lepih pesmi...mal si me pa res presenetla....lp.
 

Objavil/a Klavdija KIA Zbičajnik, v 28-03-2008 23:31,
19. Sonet dubleta
Dark... 
 
malo sem celo sebe presenetila... 
 
:roll
 

Objavil/a isoncek, v 29-03-2008 06:49,
20. S. dubleta
O, kako lahko presenetiš samo sebe, sploh???? 
:grin :zzz :?  
 
Tisti Kočijaž
 

Objavil/a okto, v 30-03-2008 21:30,
21. isoncek
Isonček, sedaj si pa že izpeta, nezanimiva, sovražna in zajedljiva. Raje piši pesmi in drugače barvaj svoj dolgčas. 
Čas si lepšaj na način, ki ne utruja drugih. Morda te začnemo brati?
 

Objavil/a isoncek, v 31-03-2008 05:26,
22. oto
 

Objavil/a isoncek, v 31-03-2008 05:27,
23. okto
osebni stražar? 
Odvetnik? 8)
 

Objavil/a Providence, v 31-03-2008 17:59,
24. okto idr.
Saj je že smešno, pa se dajmo igrat, no.  
Eh, samo tole bom rekla: Okto, k temu portalu bi veliko več prispeval, če bi objavil kakšno svojo pesem oz. stvaritev, ali pa še kateri drugi pesmi namenil kakšen svoj komentar, ne pa da zagovarjaš pesnico, ki se je več kot sposobna postaviti zase, in celo v njenem imenu opominjaš tiste, ki nagovarjajo NJO, ne tebe. Saj nismo v vrtcu ali OŠ, da bi tekali k učiteljici ali ateku po zaslombo :). S tem mečeš senco na Kiino suverenost. Lepo je, če kdo podpre PESEM (ne pa avtorja!), ki je bila morda nerazumljena oz. napačno interpretirana, ni pa to cilj tega portala.  
Daj nam raje prebrati kaj svojega. Pa se bomo potem ujedali naprej :)
P.
 

Objavil/a isoncek, v 31-03-2008 19:09,
25. dej, Okto...
ja, jaz tudi bi rada kaj od tebe prebrala, OKTO. Samo, napiši sam... :)  
 
Kočijaž
 

Objavil/a isoncek, v 01-04-2008 14:33,
26. oktoshu
kje si, OKTO?? Čakam na kakšno tvojo objavo...Se mi zdi, da bi bilo prav, da se oglašajo, komentirajo na portalu samo tisti, ki so že kdaj kaj svojega izpostavili sem gor (vrgli v žrelo "komur-koli-že") Okto? Shu? Shu, Kia sploh ne ve, kdo si in je sploh ne zanima, tako da, vidiš, ne rabi te. Kot pravi Providence, sama zna poskrbeti zase. Dobro. Shu? Imaš kakšno pesmico? 
 
S spoštovanjem do vseh 
Kočijaž :)
 





Digg!Reddit!Del.icio.us!Technorati!
 
< Prejšnja   Naslednja >




Wanna know something Joomla?
Hit the Joogpot! http://joogpot.eu

The LanternFish, alternative JoomFish support and bugfixed distribution
http://joogpot.eu/lanternfish


Zadnji komentarji

Uporabniški menu





Pozabljeno geslo

Podobne pesmi

Naključne poezije

Vse pesmi trenutnega avtorja

O portalu >> Oglaševanje >> Povezave >> Pišite nam >> Kazalo