Spoštovani

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, zbiranja statistik, deljenja vsebin na socialnih omrežjih in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate s piškotki.

Več o piškotkih

 
Naslovnica (izbor)

Nevedna ljubezen Natisni Priporoči prijatelju
Napisal/a BlackGirl, v petek, 29. dec. 06
Ocena urednika:   
Ocena uporabnikov:      (0 glas)
 

Ljubezen moja žgoča, nevedoča.
Ni vedela da usodo mi je zapečatila,
Ko tebe stran je odslovila.
Tega ni vedela, ni čutila.
Kot rožica je bila ljubezen ta.
A sovraštvo in hinavščina
Vse sta uničila,

Vse kar je bilo lepega, čistega.
Saj jaz sem samo za okrasek ti bila,
Nikoli za kaj ljubeznivega.
Ko bi tisti dan to vedela,
Se ti nebi uklonila.

 


Samo registrirani uporabniki lahko pišejo komentarje.
Prosimo, prijavite se ali registrirajte.



 Komentarji uporabnikov (14) KOmentar RSS
Objavil/a Tomi, v 31-12-2006 07:16,
1. nevedna ljubezen
Ljubezen je slepa in kot taka rabi v vsakem trenutku svojo prijateljico, ki se imenuje intuicija ali drugače vest. V koliko se ne posvetuje z njo lahko zaide v velike težkoče in je nepotrebno govoriti o naivnosti, temveč je to nepovezanost s seboj.Meso je prevladalo nad dušo.
 

Objavil/a ajda, v 02-01-2007 09:15,
2. Nevedna ljubezen
Vem, kaj so custva, vem kaj so burna custva, vem kaj so divjanje orkanov strasti, vendar kljub temu ne sme biti pesem napisana tako kot si jo spisala ti. Nepoznavanja osnov matere slovenscine, za kar ni opravicila, krici na ves glas, ceprav se gulis solske klopi, do vsebine, ki ni prepricljiva. Mislim da, v zimskem casu ne mores hoditi okoli v samih kopalkah (tako nekako se mi je porodila primerjava). 
 
Se pa seveda splaca potruditi, nenazadnje pesmi zelis obelodaniti in ne ostajajo le v tvojem srcu ali pa zvezku .... 
 
ajda 
 

Objavil/a ajda, v 02-01-2007 09:17,
3. napakce..
vrinile so se tudi meni, zal ni moznosti popravkov... 
so=je , pa se morda kaj, samo ne bom popravljala.. 
 
 

Objavil/a BlackGirl, v 13-02-2007 16:28,
4. ...
ma tle tut. :sigh Vsi me sam kritizirate, pa še slovenščino bi me rad zdej učil..
 

Objavil/a ajda, v 13-02-2007 16:52,
5. nevedna ljubezen
aneda:), kot da ni ze v soli dovolj, zdaj se tu, ja tudi v taksno jabolko je treba ugrizniti in mislim, da ni napak pojesti kaj zase;) 
 
lp, ajda 
 

Objavil/a Joe Kapp, v 13-02-2007 21:20,
6. Nevedna ljubezen
Ajda in ostali! Za zgled si vzemimo Tomijev komentar. Komentiral je to, kar je zaznal - svoje občutje verzov Črne punce. To je naša pravica. Dobronamerne kritike so dobrodošle, ampak ... Draga Ajda v prvih treh vrsticah tvojega prvega komentarja sem naštel (jaz laik) sedem (7!!!) pravopisnih napak. Sama si povedala, da nisi hotela upoštevat vseh nasvetov lektorja, ko si izdala svojo knjigo. Na portalu pišemo zaradi potrebe po izražanju. Zakaj ne bi prebrali/razumeli vi, ki ste bolje podkovani v rabi materinščine, pesmi nas manj dobrih, takole: navalstrastiminedadihatinmoram hitr opovedativsekarjevmeničenebop obegnilovtemopozabe. 
Ko bo čas, bomo pa pilili in gladili, kar se je zlilo iz nas. 
Črna punca - non pasaran! 
Lep pozdrav in naj vam sonce sreče nikoli ne zaide - Joe Kapp.
 

Objavil/a ajda, v 13-02-2007 21:26,
7. Joe
vrinile so se tudi meni, zal ni moznosti popravkov...  
so=je , pa se morda kaj, samo ne bom popravljala..  
 
mislim, da sem bila dovolj jasna s tem komentarjem........ 
 
lp, ajda 
 

Objavil/a Joe Kapp, v 13-02-2007 21:30,
8. Ajda
so je čisto prav, če napišeš ... vem, kaj so divjanja ... 
Dovolj bodi - svoje sem povedal. Te pozdravljam in obveščam, da gre jutri v tisk - ti veš, kaj. Joe Kapp
 

Objavil/a VILINČEK, v 13-02-2007 22:00,
9. NEVEDNA LJUBEZEN
Izpovedna pesem, v njej je občutiti obžalovanje, vsaj na koncu...a istočasno je začutiti, da si užila nekaj zelo lepega...in izguba tega, ti je prinesla bolečine... 
 
Tomi ne strinjam se s tabo... Duša in telo? 
Morata biti eno in tudi sta eno, dokler živimo...ne raztelešaj nas živih bitjih in tudi sebe ne :) še dihamo, še migamo, še smo tu...  
Oprosti, ne mislim, te užaliti, a ko berem tvoje komentarje...(vsi so enaki) pa če me stokrat sedaj našpikaš...Vedi...NE STRINJAM SE!!! Ljubezen ni slepilo, je izredno lepo čustvo in nosi le najlepše tvari v sebi, ne bi vsi tako hlepeli po njej...  
 
Mogoče je zaslepljen vsak tisti, ki v to ne verjame in gleda na to, kot na zlo sveta... 
 
Ostala čustva, ki pridejo po izgubi le nje...to je pa druga tema...  
A to ni več ljubezen 
ampak so posledica njenega izginjanja... In tako kot je napisala 
BlackGirl (sovraštvo, hinavščina in še kaj) 
A vidiš ti v tej besedi karkoli, kar bi navezovalo na ljubezen... 
Zaljubljen človek mogoče res zaslepljen za svet teme... A kaj pa če komaj takrat vidi bolj jasno? Komaj takrat zaznava tak svet, kot bi ga moral zaznavati... 
In ne govorim samo o ljubezni med moškim in žensko...ampak o ljubezni nasplošno, do česarkoli na tej ljubi zemeljski obli...  
In če jo je srednji vek označil, kot nekaj zelo slabega...ne rabimo se še sedaj oprijemati tistih miselnosti in izkrivljenih verskih nazorov...  
Brez zamere, a morala sem stopiti, na stran žensk...in nekaj žarkov posvetiti tudi na našo stran! 
Ne nas tlačiti v okove in verige... že tako ali tako si jih same nadanemo, ker smo preveč ustrežljive in vedno pri riti, ko nas vi moški potrebujete  
 
Vem, da ne več tako svetli Vilinček, a nič temnega in umazanega ne čutim na sebi zaradi teh besed, pač gledam z drugimi očmi na svet...  
 
In še enkrat brez zamere... še vedno nasmejana in prijazan...le malo sem se izpihala... je že vse o.k...  
 
In jutri je Valentinov...lepo bi bilo, če bi ta dan posvetili, zaščitniku tega lepega čustva...  
 
 
 
 

Objavil/a Neva, v 14-02-2007 05:44,
10. ...
Glede določenih stvari se ljudje na tem portalu močno razhajamo. Nekateri menimo, da je to pesniški portal, kjer je cilj napisati pesem, ne samo izpoved in izbruh. In ni vsak zapis pesem. 
Kar se komentiranja pesmi tiče smo tudi že davno razčistili, da komentar ni stvar osebnega mnenja in mora vsebovati predvsem čim več objektivnosti, ki omogoči pesniku oblikovati dovolj samokritičen odnos do poezije, predvsem začetniku. Človeka slabo napisana lirska pesem, če to sploh je, ne doseže tako kot dobra. Pa jo čisto razume in ve kakšno težavo izpoveduje človek, a ni njegov psihoterapevt. 
Namen tega komentiranja torej ni ukvarjanje s "pesniki" in njihovimi osebnimi težavami, pač pa pesniki in njihovimi pesmimi. Od človeka, ki pride na pesnik.net se pričakuje toliko zrelosti, da se sooči s komentarjem, ki je napisan v veri, da bo pesniku pomagal k napredku v pisanju, večinoma na koncu tudi vsebuje osebno mnenje, ki avtorju tudi daje določeno informacijo o odzivu na pesem. Torej ima pošten komentar objektivni in subjektivni del. Za pesnjenje je pač dobro, če človek obvlada jezik, in je odstopanje od običajnega igra z jezikom, in njegova nadgradnja, ne pa napaka. Pesnik naj bi bil prazaprav mojster izražanja in njegovo orodje je jezik. Po pregovoru je pač tako, da vaja dela mojstra. Navdih in pesniško srčece nista dovolj. Dober pesnik je lahko samo nekdo, ki ima res željo dobro pisati, če ima srečo, lahko piše iz čistega daru, nekdo drug pa se mora malo potruditi.In na koncu se trudi vsak, ki se v poeziji začuti in najde in tak ne vrže puške v koruzo.Jaz v napisanih mnenjih nisem našla ničesar slabonamernega. 
 
Za ukvarjanje s človeškimi problemi pa verjetno obstajajo kakšni drugi naslovi, tako da razpravljenje na to temo, ne sodi v komentiranje pesmi. Najbrž pa se sme odpreti formuska debata v okviru tem, ki niso povezane s poezijo. 
 
lp Neva 
 

Objavil/a Neva, v 14-02-2007 05:56,
11. In še nekaj
potreba po izpovedi ni nujno potreba po pisanju poezije, čeprav se nekdo izpoveduje. Torej pisanje poezije vendarle od človeka hoče nekaj več. Takrat pa to ni več izbruh. Takrat se človek mora malo umiriti in mu ne sme biti vseeno kaj je napisal in kako. 
Saj ta portal ima pesniško delavnico, tam lahko vsakdo raziskuje svoj izraz in piše po mili volji in potem objavi zrelo pesem. 
 
lp Neva
 

Objavil/a Neva, v 14-02-2007 06:33,
12. BlackGirl
Tomi te ni kritiziral, on te je vzgajal, ajda se je ukvarjala s pesmijo in je želela samo dobro in ti je hotela povedati na kaj bodi pozorna, da bodo tvoje pesmi boljše, verjetno to tudi sama želiš...Ali v tem res vidiš samo slabo? lp Neva
 

Objavil/a Ita, v 14-02-2007 07:13,
13. se
strinjam s tem, kar je zapisala Neva, dodala bi še to: mi "ta stari" pa naj bi ne pozabili, da je odziv BlackGirl čist normalen za njena leta,(predvidevam, da je še najstnica...) vsi smo šli čez to in nekateri še v zrelih letih odreagiramo/jo užaljeno, jezno, zamerljivo...kar samo priča o tem, da pa glih nismo to, kar si domišljamo... 
Glede komentiranja: menim, da lahko komentar vsebuje občutenje pesmi, tistega, ki jo je prebral, kot nadgradnjo pa tudi bolj poglobljen strokoven pogled...to pa tudi zahteva od tistega, ki komentira ne samo določeno zrelost, temveč tudi obvladanje stroke kot take. 
In ker nihče od nas ni vseveden in hud strokovnjak (samo predvidevam... :p ) se lahko veliko naučimo v medsebojnem sodelovanju na portalu. 
BlackGirl: tvojo pesem občutim, kot izpoved obžalovanja, da si se nekomu vdala...tudi obžalovati je je čisto OK, boljše kot potlačiti čustva nekam globoko... 
Se pa strinjam tudi s tem kar ti je napisala ajda, predvsem glede napak, ki jih delamo tudi sami, a vedno jih je lažje videti pri drugih.... :p  
BlackGirl veselim se tvojih naslednjih pesmi!
 

Objavil/a BlackGirl, v 03-03-2007 12:57,
14. ...
Hja mislim da ne bo več mojih pesmi tukaj gor!!! Jih bom raje shranjevala doma! Pač ni uspelo.
 





Digg!Reddit!Del.icio.us!Technorati!
 
< Prejšnja   Naslednja >




Wanna know something Joomla?
Hit the Joogpot! http://joogpot.eu

The LanternFish, alternative JoomFish support and bugfixed distribution
http://joogpot.eu/lanternfish


Zadnji komentarji

Uporabniški menu





Pozabljeno geslo

O portalu >> Oglaševanje >> Povezave >> Pišite nam >> Kazalo