Spoštovani

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, zbiranja statistik, deljenja vsebin na socialnih omrežjih in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate s piškotki.

Več o piškotkih

 
Naslovnica (izbor)

Onim (, ki ˝sodijo˝) Natisni Priporoči prijatelju
Napisal/a AniLu, v torek, 25. avg. 09
Ocena urednika:   
Ocena uporabnikov:      (2 glasov)
 

Hoteli ste
ribo (ker veste
- kje smrdi).
Dobili ste
pesem (ali
je to riba?), vi
veste - vi
veste (pre)več

 (saj ste
lepo prešteli
in izmerili,
dobro
premislili in
ugotovili,
da ...).

(Glejte, ko
zapušča
oder, se vam
nasmiha)  

 Ribe se
rade ˝smejejo˝,
a vi tega
ne boste nikoli
vedeli (, ker
so ˝odločile˝
da vas NI).


Samo registrirani uporabniki lahko pišejo komentarje.
Prosimo, prijavite se ali registrirajte.



 Komentarji uporabnikov (14) KOmentar RSS
Objavil/a CUX, v 27-08-2009 15:33,
1. Onim (, ki ˝sodijo˝)
kuuul .... "pojma nimam o ribah jih ne jem", še manj o pesmi sami ... ampak meni je všeč :)
 

Objavil/a AniLu, v 30-08-2009 22:55,
2. Onim
Me veseli (Cux), da si pesmico (, ki je sicer pretirano razgibana in premalo pesniška) opazil. 
 
(LP, AniLu)
 

Objavil/a Neva, v 31-08-2009 05:21,
3. Samotolažba
je pozitivna zadeva, edina na katero se človek lahko zanese, tudi, če je izražena na ciničen način. A po takem modrovanju bi človek vseeno lahko svetoval nekaj praktičnega in potem dal čas za razmislek. Enkrat je treba kupiti gnilo ribo, pa če se na ves glas smeje, tako, da človek ve, kaj obstaja. Potem pa razmišljati o poeziji.
 

Objavil/a AniLu, v 31-08-2009 09:31,
4. Onim
˝ Enkrat je treba kupiti gnilo ribo, pa če se na ves glas smeje, tako, da človek ve, kaj obstaja ˝ vsekakor je to modra/praktična misel – žal pa pesem ni tako nastavljena, da bi bilo to relevantno. Pri tej pesmici gre za vprašanje – kdo koga obvladuje (avtor – bralca/kritika ali bralec/kritik – avtorja), še dokler avtor živi - odgovor ni povsem jasen, ko pa ostane še samo pesem, je pa vsekakor bralec/kritik glavni diktator (sodnik). Danes govorijo, da avtor umre – že ko pesem napiše, ker le-ta zaživi svoje življenje. Pesem se sama težko brani, ko jo bralci/kritiki napadejo, npr. že v sami osnovi z ugotovitvijo – da to ni pesem oz. da je to izredno slaba pesem (Ribe predstavljajo vse tiste pesmi, ki so bile označene kot ˝slabe˝, ˝nizke˝, ˝grde˝, itd.). A ne nazadnje se tudi avtor zaveda, da to kaj se bo zgodilo z njegovo pesmico – se bo zgodilo tudi z bralčevo kritiko (in zato se nasmiha ko zapušča oder bralcu, ker predobro ve kaj ga čaka). Bralec – avtor (napad – obramba), kdo izgublja ? Izgublja pesem.
 

Objavil/a ajda, v 31-08-2009 10:49,
5. Ribja:)
ja, dobro si obrazložila in s tem dala tudi nit speljati v pravo smer in pesem sigurno pridobi na teži. In nenazadnje, tudi to je pesem. V vseh vejah umetnosti je tako, četudi na oko ni videti oz. zaznati je, vsaj za avtorja izdelka in pred kratkim se je znašel med pesmimi tudi aforizem, ki je imel le 0 in tudi to je nekaj, kar pove. Dostikrat je dobro malce kopati po pesmi in jedrce se ti nasmehne. In soditi je morda tisto najslajše:).  
 
lp, ajda 
 
prosim, da se pri komentiranju se osredotočite le na pesem ne na komentar komentatorja
 

Objavil/a ajda, v 31-08-2009 10:50,
6. popravek:)
se je odveč:)
 

Objavil/a Neva, v 31-08-2009 11:20,
7. Onim
Nič ne izbriše dejstva, da je slabih pesmi veliko več kot dobrih. Niti niso kritiki pomembni, čeprav proti njim pesniki tako radi zastavljajo svojo pesniško svobodo. Nič ne pomaga, čas zradira ves šoder, samo dobro ostane. 
Za časa življenja pa včasih kup napuha pokoplje še tisto majhno možnost, da bi se pesnik res naučil spretnosti, kako oblikovati dar.
 

Objavil/a Bor, v 31-08-2009 11:37,
8. Onim...
Zakaj je kritika nujno vedno in samo slaba? Zakaj je kritika tretirana kot napad? Kritika, ki je konstruktivna in iskrena je še vedno boljša kot plehka in prazna pohvala. Seveda je več kot jasno, da avtorji tudi na tem portalu največkrat kritiko težko sprejmejo. Napuh, ignoranca, nična želja po učenju, nerazumevanje kritike, ...vse to pač še najbolj škodi pesniku in njegovim pesmim.  
Sicer mi je pesem zanimiva, le s sporočilom se ne strinjam najbolj.
 

Objavil/a Neva, v 31-08-2009 13:30,
9. Onim
dober pesnik se iz vsake kritike nauči nekaj novega, slabemu tudi dobronamerna konstruktivnost "škodje". Dobro je kaj takega imeti v mislih, ko se človek srečuje z drugačnim mnenjem. Pomaga preko ega, ki je izražen z "odločiti se, da nekoga ni".
 

Objavil/a AniLu, v 31-08-2009 15:03,
10. Onim
Bor: 
Povsem se strinjam, da kritika ne pomeni nič slabega (gre za razpravo). Ko napišem besedo kritik, imam v mislih nekoga, ki ocenjuje/sodi (kakšna – v smislu pozitivna ali negativna – je ali bo njegova kritika/sodba seveda ne vem, torej nimam nikakršnega vrednostnega predznaka). Pesem kritike niti slučajno ne posplošuje, temveč je pesem postavljena v točno določeno situacijo (˝mrtvega˝ avtorja/pesnika). Tudi jaz bi lahko zastavila vprašanje – zakaj se pa ˝napad˝ pojmuje kot nekaj slabega? Kajti tudi napad pesmi se lahko zgodi tako z dobrimi kot s slabimi argumenti (v moji pesmici gre za primer, ko je pesmica napadena s slabimi argumenti + za avtorja, ki se s tem niti malo ne obremenjuje – in na tem mestu ne govorim o sebi). Ko sem prebrala Nevin komentar, sem ugotovila, da pesem mogoče ni bila pravilno razumljena, zato sem napisala razlago, da bo bolj jasno – kaj se kritizira (oz. o čem se razpravlja). Če si kritike ne bi vzela k srcu, ne bi zapravljala časa s pisanjem razlage. Razumljivo je, da bo praviloma avtor branil svojo pesmico – do določene (razumljive) mere. Problem pa nastane, ko se bralec in avtor vrtita v krogu (napada in obrambe), kako odločiti kdo naj popusti? Kako odločiti kateri argumenti so pravi? Kdo o tem odloča ? ( So pesmice, ki so nekako označene kot slabe, in s svojo pesmico sem hotela tem ˝slabim˝/neprilagojenim pesmicam vliti nekaj samozavesti. Disciplinira se ljudi – še k drevesu se postavi kol, da bi raslo bolj ravno – in nenazadnje se disciplinira poezijo)
 

Objavil/a AniLu, v 31-08-2009 15:14,
11. Onim
Neva: 
Še enkrat poudarjam - ribe so mišljene kot pesmi (˝odločile, da vas ni˝ pomeni: pesmi kot take se ne sekirajo). Glejte, pesem živi svoje življenje (npr. če pišem o morilcu, še ne pomeni, da sem morilec) - mislim, da je to razumljivo.
 

Objavil/a jpbenedikt, v 31-08-2009 16:43,
12. Onim
Jaz bi se s sporočilom rad strinjal, vendar ga ne razumem.
 

Objavil/a Providence, v 01-09-2009 14:04,
13. ribarjenje :)
Meni je pesem všeč, ima 'tisto nekaj', nekak ciničen podton, ki me pritegne, ker ne moralizira. Izvirna se mi zdi tudi primerjava pesmi z ribo, ki jo lahko razvejam na to, da tudi pesmi marsikomu smrdijo (tako kot ribe, he he), pa tudi na to, da so ribe molčeče, pesmi, vsaj tiste za bolj zahtevne bralce, pa tudi ne ponudijo vsega na pladnju. In še kaj bi se našlo. Če bi zaplula celo v 'filozofarske' vode, bi se lahko vprašala, kaj je prej, človek ali pesem. Ali se pesem res rodi v človeku? Potem je prej v njem kot na papirju. In ko je enkrat končno zunaj, ni več del avtorja (recimo, no!) - se odloči, da avtorja (in bralcev) ni. Eksistira sama po sebi. No, tole bolj za hec, ampak všeč mi je, da me pesem (za)pelje v taka malo divja razmišljanja ... 
Vsekakor pa iskreno menim, da vsi ti oklepaji, pomišljaji, vezaji, še zlasti pa vsi ti narekovaji zelo zmrvijo, zmlinčijo pesem, ji drobijo esenco, njeno zame močno, čeprav morda 'skrivnostno' sporočilo pa sekljajo na delčke, ki se sami po sebi čisto razgubijo. Zato bi vrgla ven vse narekovaje in (vsaj) prvi pomišljaj. 
Lp, 
P.
 

Objavil/a AniLu, v 02-09-2009 17:31,
14. Onim
Da ne pozabim, tudi Nevi, Ajdi, Boru in jpbenediktu povedati, da se zahvaljujem za komentarje (torej vsem - Hvala). 
 
Ja, Providence - glede na interpretacijo in predloge, se morem tebi še posebej zahvaliti (ko bo čas dopuščel bom vrgla tiste nepotrebnosti ven, maš prav, malo - dobro roko na srce - kar precej sem pretiravala z vsemi temi narekovaji in ostalimi zadevami, ko sem naredila prvi narekovaj na - smejejo, se več nisem mogla ustavit, enostavno zdelo se mi je potrebno, no, zdaj vidim, da je dejansko nepotrebno).Torej - HVALA 
 
LP, AniLu
 





Digg!Reddit!Del.icio.us!Technorati!
 
< Prejšnja   Naslednja >




Wanna know something Joomla?
Hit the Joogpot! http://joogpot.eu

The LanternFish, alternative JoomFish support and bugfixed distribution
http://joogpot.eu/lanternfish


Zadnji komentarji

Uporabniški menu





Pozabljeno geslo

O portalu >> Oglaševanje >> Povezave >> Pišite nam >> Kazalo