Sonet nageljnova vitica
Napisal/a Klavdija KIA Zbičajnik, v sreda, 31. okt. 07
Ocena urednika:   
Ocena uporabnikov:      (2 glasov)
 

Utrgal se je politični znak.
Bil si bel revolucije junak,
krvni cvet delavskega razreda...
naklonjenost bogov si je štel vsak.
*
Resnica je, da si del obreda.
Simbol slovenstva, narodna čreda

korajže, moč zibeli, nje vera
upanja, ljubezen za neveda.
*
Čustvovanje ljudi, tvoja bera.
Slovenski okras poetičnosti,
lepota rože, svit tvoja hčera.
*
Znamenje, ki tli v gorečnosti.
Razumljenost pokrajini, mera
celosti, ki veže v trdnosti.  


Samo registrirani uporabniki lahko pišejo komentarje.
Prosimo, prijavite se ali registrirajte.



 Komentarji uporabnikov (15) KOmentar RSS
Objavil/a shu, v 08-04-2008 23:26,
1. Sonet nageljnova vitica
Me je kar sram_ker sama ne premorem toliko zavednosti. Ponavadi v tujini nekaj (zamomljam). Vem_da imaš prav_ni potrebe (momljati). 
Ampak_to je sonet za prihodnost_ko se bomo vsi zavedali_da Slovenija veže v trdnost svoje otroke in da nič ne veže bolj_kot domača gruda.  
 
Nagelj za vero v teh časih_ko so vsi brez vere 5/5. :)  
 
Lepo bodi.
 

Objavil/a isoncek, v 09-04-2008 09:18,
2. shu nageljnova shu vitica shunet
Tehnična ocena: 
-po mojem skromnem mnenju bi bolj "sedel" enajsterec, če to je sonet? A je mogoče bolj "prosti" sonet? - karkoli-že-topomeni-?? 
-ritem malo peša, ni razmerja med stopicami 
-prva in druga kitica zgrešita shemo abba 
-v tercinah se rima pravilno ujame, zmoti samo tisto: "tvoja hčeRA" tega ni!, ne more biti...tvoja hči je prav in ne tvoja hčer ali celo bognedaj...hčera ( ena hči, ne ema hčera). Dobim izpuščaje. saj imamo radi SLOVENSKI jezik, a ne? Lahko bi uporabila "tvojih hčera", samo potem bi morala pač ustrezno spremeniti cel verz. 
 
V grobem takole, ja. Še bi se našlo, pa ne bom, se ve, zakaj ne. Že to bo preveč, predvidevam. 
 
Saj, oprosti Kia, drugače sploh ne bi ocenjevala tega soneta, ker me ne bi pritegnil, ampak kriva je tale Shu ( ki je ti ne poznaš :p :? ). Spet izpostavlja nekaj tvojega. Saj ni nič hudega, da bere samo tebe), ampak potem izpade, kot, da je plačana za to. 
Jaz in še kdo bi pa rada prebrala kaj njenega! Pa nekaj od nekoga, ki je Okto. Shu??? Daj, no! 
 
 
Kočijaž 
 
PS: 
 
Ocenila nisem, ker bi zasijali samo dve zvezdici, nočem, da te boli. Med tvojimi soneti so tudi biserčki, tale pa to, no, po moje, ni. Že zaradi kvazi- politikantske tematike, izpade namreč, kot da je napisamna po naročilu. V minuti. ne, nisem hudobna! samo moje mnenje.
 

Objavil/a Klavdija KIA Zbičajnik, v 09-04-2008 14:14,
3. Sonet nageljnova vitica
@ Shu... vsak premore, kolikor pač premore. Verjetno več, kot so si nekateri pripravljeni priznati. Prihodnost, preteklost, vse je ciklično.  
 
@ Isonček...  
shema je: AABA BBCB CDC DCD, v vsaki vrsti je deset zlogov. To je pa tudi vse, kar ti želim razložiti o pesmi.  
 
Ubogim na duši je bilo vedno oproščeno, saj bo tebi tudi, ne skrbi.  
 
To tvoje vtikanje pa prihrani za pesem.si, kjer Kerstin, isonček (ho-ho-ho)... v miru klepetata/e in se KIA tudi ne vtika. Bonton ti manjka, hčera. Za zvezdice sem ti pa že povedala, da mi dol visi (tebi očitno ne, da prosiš komentarjev). In če boš vse moje pesmi ocenila z eno samcato, bom še vedno imela svoj krog bralcev in ti svoj krog v katerega se jaz z razliko od tebe ne želim mešati. 
 
Če pa želiš, bom tukaj objavila tvoje ime in priimek, za nadaljno nadlegovanje te bom pa prijavila adminu, ker te imam res poln kovček.  
 
Ti je kaj bolj jasno, kako bedna si, zaradi svojega dolgočasja in ker se ti zdi, da si z vsemi krave skupaj pasla?  
 
Razmisli, in ne piši spet bedarij na prvo žogo, ker si si to slabo luč sama ustvarila s svojimi komentarji pod nivojem še človeškega.  
 
In še zadnjič... mojih bralcev ne žali več, če razumeš.  
 
Mene ne more boleti, tako kot lahko tebe, ko se izve kdo si, avša.  
 
:upset
 

Objavil/a isoncek, v 09-04-2008 14:46,
4. nagelj sonet
AVČ. 
piknila. 
nikogar ne žalim...povem.  
hči. ne hčera (ali pa vsaj hčerka, hm?)  
vsaj to, sprejmi, da je napaka, HČI??? 
 
res težko preneseš. Je tvoje edino "orožje" to, da groziš? Kaj boš z mojim imenom? Ga potrebuješ? Huda grožnja, res. Saj smo svobodni, a ne? Lahko se predstavim, lahko se ne. Lahko komentiram, lahko se vzdržim. Danes me je pač prijelo, da pokomentiram, pa sem. Ti pa jezna. Spet. A res ne moreš človeku bolj skulirano odgovoriti? Ali vsaj sprejeti kakšno kritiko? 
O tistem, kdo s kom skupaj krave pase pa ne bi. Prehud kliše. Tega pa mnogi ne marajo.  
Kia, bom nehala tukaj. Svetujem ti, da vsega ne jemlješ tako prizadeto, ker se bo drugače zdelo, da je kaj narobe s tabo. 
 
S spoštovanjem do tvojih pesmi (tistih lepih, ki jih seveda tudi imaš na zalogi, dovolj...) 
 
Kočijaž :)  
 
Ime, priimek? Bi rada? Kdo pa si? Kia ali CIA? 
PS: niti ne opaziš, da sem kakšen tvoj sonet ocenila tudi že s 5, ker se ti zdi, da bi itak morala vse? Potem pa praviš, da ti dol visi za ocene? Meni ne, priznam, ampak zato, veš, ker se človek uči celo življenje. Tudi ti se še učiš. Marsičesa. 8)
 

Objavil/a isoncek, v 09-04-2008 17:38,
5. PS, KIA
Aja, a rabiš še mojo sliko? Moje ime ti dovolim objavit, samo, kaj, ko ga še ne veš. Če bi rada, ti povem. Me boš vprašala? Vprašaj, če si zelo želiš. Sliko pa dobiš na Velikem vozu, tisti Kočijaž, ki pelje. 
Zdaj pa brez heca, praviš, da me boš zašpecala mamici (prijavila Adminu)? Otročja si?! Daj no, s čim pa misliš, da te žalim? Saj sem ti že enkrat svetovala, da objavljaj pesmi pod rubriko "brez komentarja", če ne preneseš nobenega malo kritičnega. Ali pa, ja, uvedimo še rubriko: Samo pesmi za 5 zvezdic. Bom predlagala Adminu. :grin
 

Objavil/a Klavdija KIA Zbičajnik, v 09-04-2008 18:51,
6. Isonček, zadnjič...
1. Ne berem tvojih pesmi in jih nikdar ne bom. 
 
2. Ne cenim tvojih komentarjev in jih nikdar ne bom. Torej, če to veš, kaj se zamujaš pri meni? 
 
3. Smetiš pod mojimi pesmimi in žališ moje komentatorje (pozabljaš, da to niso delavnice?), v kolikor se bo to nadaljevalo, bom vsak tvoj žaljiv komentar in tudi vsak drug komentar, ki se bo še pojavil tukaj prisiljena prijaviti, ker te res ne razumem s kom opletaš in s kakšnimi nameni se pogovarjaš, nikdar nisem jaz vzpostavljala komunikacije s teboj, kaj pa ti delaš lahko pa vsak prebere.  
 
4. Od kar si tukaj samo mešaš meglo in se zaletavaš, na vsak način želiš biti opažena, ni ti pa še v glavi preskočilo, da večino s tem odbijaš. Želim ti veliko manjšine, da bomo ostali imeli mir, res... Javno pozivam vse, ki jim je isonček všeč... daj dosti se pogovarjate z njo, dosti komentirajte njene pesmi, da bomo imeli ostali mir. Hvala.  
 
5. Svoje ugotovitve in predloge ne potrebuješ razgaljati pod mojimi pesmimi, ampak jih predlagaj na dotični, za to pravi naslov.  
 
6. Še zadnjič... pod mojimi pesmimi ne želim več videti izključno tebe in zgolj samo tebe. Bo šlo?  
Seveda bo šlo, saj drugi ti bodo sami povedali, ko jim boš presedala v svojem napol podivjanem slogu, ki s pesmijo nima nič, ima pa veliko s tvojo potrebo, ki jo boš morala reševati drugje.  
 
7. Zbogom isonček, saj se vendar ne boš pogovarjala sama s seboj ali pa celo izzvala, da te izključijo s portala, kje boš pa potem "srala neuporabne klamfe?" Grozim pa ne, vse izpolnim, kar obljubim, to pa res.  
 
Lepo je gledati, kako se oddaljuje voz, ki ga nihče ni klical... 
:zzz  
 
8. Zasijala je noč... in svoboda... in mir.  
 
Bi bilo pa resnično dobro razmisliti o tem, da bi lahko uporabnike, ki so nagnjeni k nenehnemu tečnarjenju in nadlegovanju, imel možnost avtor pesmi blokirati. Potem se ne bi ponavljali isončki, ki se tako zavzeto želijo poglobiti v psiho avtorja in vseh, ki avtorja berejo, da pozabijo na pesem, ki je ne znajo komentirati, pa malo bluzijo v vse smeri in veliko mimo, dokler jih nisi prisiljen opaziti, opozoriti, potem si z njimi tako nimaš kaj pomagati, ker ne znajo nehat. Za to so klepetalnice, mislim za osamljene in takšne s preveč časa, ki ne znajo (prej ne želijo) usmeriti pravilno energije in ki nočejo na noben način dojeti, da z njimi ne želiš nič imeti in da se z njimi ne obremenjuješ, dokler ti ne padejo direkt v lastno pesem in kot muhe neumorno kakajo za preživetje. Potem si pa še mislijo (prej domišljajo)... zdaj sem pa jo, zdaj je pa jezna..., zdaj jo pa boli..., zdaj pa jo pičim... Pa ja da si me, hehe... Kakšen krut vsakdan mora biti živeti s takimi potrebami ob tako napornih ljudeh, ki so zapuščeni in ne vedo zakaj, si najdejo dežurnega krivca in potem naenkrat dihajo, živijo... :upset
 

Objavil/a admin, v 09-04-2008 19:01,
7. Komentiranje
bewz da se kakorkoli spuščam v vsebino samo tole: komentiranje je dovoljeno vsem članom portala. Za tiste, ki komentarjev ne želijo je na voljo rubrika Brez komentarjev.  
 
Tako objavljanje kot komentiranje sta dostopna vsem in ne enega ne drugega ne nameravamo omejevati.
 

Objavil/a Klavdija KIA Zbičajnik, v 09-04-2008 19:13,
8. Admin
Ker tega ne morem spremeniti za nazaj (niti ne pričakujem, da bo isonček nehala, glede na dosedaj napisano, ima pač potrebo biti vsepovsod, tudi kjer jo ne želimo), se bom tega posluževala v naprej.  
 
Hvala.  
 
:zzz
 

Objavil/a dark, v 09-04-2008 19:23,
9. žalost....
Poezija???? DREKARIJAAAAA.......Kia bodi pametna....pusti to....ene rajca pikanjeee..... :x :( :cry smmmmrk lp.
 

Objavil/a dark, v 09-04-2008 19:31,
10. ata Smmmmmmrk mislim.
Smmmrk za bedake..nikoli. :grin :grin :grin raziskujte še naprej...do potankosti kdo je odličen ,kdo pa slab pesnik.....mogoče se boste pa kaj naučili... :(
 

Objavil/a Klavdija KIA Zbičajnik, v 09-04-2008 19:46,
11. Dark
Nič se ne boj zame, to je samo površni veter, globlje se pride drugače in s srcem. 
 
Poezija je čudovita in tudi večina pesnikov, ki ne ustvarjajo za komentarje, ampak za lastno zadovoljstvo, njihova širina presega nevoščljivost. 
 
Sem si premislila, v delčku sekunde, ne bom zapirala komentarjev. Bom pa vsak komentar isončka prijavila (sem opazila možnost... opozori moderatorja na komentar) in to bom delala tako dolgo, dokler se ne bo naveličala. Jaz se ne bom. Škoda bi bilo takim ljudem dati krila in jih odvzeti tistim, ki te lahko kaj naučijo in od katerih se seveda želiš učiti.  
 
Dark, KIA rada piše, tudi zaradi takih, kot si ti. 
 
Življenje je lepo, če ga živiš...  
 
 
 
:zzz
 

Objavil/a isoncek, v 10-04-2008 07:10,
12. kočijaž za KIO :))))
Oh, Kia, sama s sabo imaš dosti problemov. A ne vidiš tega? Jaz samo komentitam. Imam pravico, saj ti je Admin poveda, tako, nežno. Ampak drži. Naveličala sem se. Do nadaljnjega, seveda. Pa ej, nisi vsemogočna. Nikogar ne moreš vreči s portala. Groziš pa. Preberi za sabo. In žališ TI, jaz ne? 
 
LP :grin Kočijaž 
 
PS: težko boš vsem na potralu prepovedala brati še kaj drugega kot tebe. Za tisti tvoj krog je pa meni vseeno, Pa ne samo meni. 
Ja, zbogom... :roll  
 
HČI! ne hčera.... 
 
Vsi ostali: oprostite za utrujanje, ampak, nisem mogla drugače. Pa pa ...k(C)ia...
 

Objavil/a tomm, v 11-04-2008 05:03,
13. Nageljnova vitica
Ko je bog Adamu iz njegovega rebra (to je v resnici iz njegovega najtršega dela njegovih duhovnih sestavin, v katerih so trma, ponos, jeza itn.)napravil Evo, ki naj bi mu krajšala dolgčas na tej rajski zemlji, se je od tedaj za njega vse spremenilo. Postalo mu je v gotovih trenutkih prelepo, a v drugih prav peklensko.Ta polarnost ju je do danes in tudi vnaprej očiščevala, enega da ne bo preveč osladen, mehak, a drugega, da ne bo pretrd, trmast in še kaj. Tako vezana v iskanju ljubezni vedno naletita na zapreke, katere morata v trudu lastnega znoja (potrpežljivosti, razumevanja) usklajevati. Kot moški na tem portalu vidim veliko biblijske resničnosti pri komentarjih in polagam vsem na srce, da je to portal, kjer se hoče vsak zrcalno pogledati v lastno stanje znanja, originalnosti in nikakor noče videti svoj nivo doseženega.Jezljivost je enaka vročemu železu, na katerem se še ne vidi kako je vroč, če pa na njega vržeš malo žagovine, se zakadi iz njega kot v peklu.Nekdo vidi iz kakega materiala je neki od nas in uživa pri metanju žagovine in tako mi ostali vidimo pravo stanje posameznikov. Kdor hoče biti viden naj se istočasno uči spoznati kako smo vsi različni in reagiramo tako kot smo sestavljeni v dušnih partiklih. Brez zamere prosim,to je samo biblijski prispevek sedanjosti. Tomi
 

Objavil/a okto, v 11-04-2008 17:07,
14. nageljnova vitica
Tomm, zelo resnično: "Postalo mu je v gotovih trenutkih prelepo, a v drugih prav peklensko.Ta polarnost ju je do danes in tudi vnaprej očiščevala, enega, da ne bo preveč osladen, mehak, a drugega, da ne bo pretrd, trmast in še kaj. Tako vezana v iskanju ljubezni vedno naletita na zapreke, katere morata v trudu lastnega znoja (potrpežljivosti, razumevanja) usklajevati." ...dopolnil bi samo to, da ni včasih peklensko samo "Adamu", je tudi "Evi"...in ja, oba bi morala biti potrpežljiva. 
 
P.S. Vem, da si mislil, da drug do drugega vsi. 
LP
 

Objavil/a isoncek, v 12-04-2008 13:54,
15. N. Vitica
Sem vesela, da si se oglasil, Okto. Zašli smo ven iz komentiranja Kiinega soneta. Saj je prav... 
Navezal si se na Tomovo interpretacijo neke druge borbe. Vidim, da si Toma razumel. Kar praviš ti, je tako res, da lahko izhaja samo iz tvoje lastne izkušnje in ne le iz opazovanja. 
In prav imaš. Ja, tako je. Zato držim pesti tudi zate, kot za vse (in zase), da bomo potrpežljivi. Ker BOŠ zdržal ob njej...če boš hotel. Če seveda ne trpiš ti bolj kot ona (recimo zaradi njene trme!) 
s spoštovanjem do obeh. 
LP: Kočijaž
 





Digg!Reddit!Del.icio.us!Technorati!